Helgen

Ja då var det måndag igen. Har varit en ganska händelserik helg. Sov över hos Idis till lördagen och vaknade upp till ett "hej" sms från henne. Haha stackarn som hade så ont i halsen. xD Åkte hem redan på förmiddagen för det var den enda bussen som gick. Gammelmormor fyllde 85 så det var stort kalas. Jag fick stå för fotograferingen. När jag kom hem valde jag ut de 100 bästa bilderna för framkallning som gammelmormor sedan ska få. På lördagen var det kalas igen. Mormors man fyllde 65 och han hade önskat sig en tavla. Jag hade varit där och fotat några veckor tidigare och han hade själv valt ut bild. Det blev en canvas. När jag kom hem träffade jag min älskade lilla Johannes. Vi gick en promenad och hade mycket att prata om, oj vad jag hade saknat honom. Hade varit så mycket i skolan så tiden har bara försvunnit. Dagarna är länge nu men tiden går nästan snabbare. Svårt och säga hur allt är ännu, men det verkar bra, allting. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0