Smålänningen intervju

Haha, jaha.. Smålänningen hade visst försökt nå mig hela dagen. De ringde när jag kom hem från skolan och hade hört att jag var lite smått förtjust i Darin och ville intervjua mig. Jag gick med på det och de frågade om de kunde komma om en halvtimme, så dom var nyss här. Frågade först lite allmänna frågor men kom ganska snabbt in på Darin. Satt ute, men gick in och visade mitt rum sen, så fick jag sitta där och posa med olika tavlor. Haha ja det var ju kul xD Kommer i tidningen på fredag som nått slags "närbildsreportage."


Kommentarer
Postat av: BorlangeVakt

Hejsan!



Så ypperligt förtjusande att du har en blogg nu också. Ser fram emot intervjun. Skicka den gärna till mig i mitt lilla torp i skogen. (Emmaljunga Korgmakargatan)



Vänliga hälsningar



Gunilla

2009-08-25 @ 22:13:42
Postat av: Stéphanie

Waou great!!!! :D

2009-08-30 @ 18:11:55
URL: http://franskastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0