Fredag :)

Blev bara ett kort inlägg igår. Gårdagen började med esteternas lucia, mycket fint. Hade lite tid på oss att glra klart radioprogrammet när vi kom tillbaka. Vi blev klara. På måndag ska vi lyssna på det och alla andras, ser fram emot att höra det. Hahaha! :D På eftermiddagen hade vi två prov. Datakunskap och matte. Ganska ironiskt att jag hade tagit hem och pluggat till dataprovet men inte till matten eftersom jag redan kunde det. Tyvärr insåg jag i efterhand att jag gjorde ett stort slarvfel på MVG uppgiften. Får räkna med ett VG. Men vem kunde tro det för ett år sedan? Haha ;P Efter skolan gick jag och Terese och hämtade Sofie och sen gick vi hem till mig. Några timmar senare väntade bion, Luftslottet som sprängdes. ÅH så grym film. Har typ inga ord! x) Kan inte välja vilken som var bäst. Denna var så spännande eftersom jag inte hade läst ut boken. Har velat spara den lixom. Nu är dom slut... vad sorgligt. Världens bästa filmer. Ni måste se dom om ni inte har gjort det! :) Efteråt blev det hem och kolla på idolfinalen - helt rätt som vann! :) Eller vad tycker ni? ;)


Malin, Terese, Sofie och Vezira efter lucian =) <3


Terese, Malin och jag. Haha ;P


Kommentarer
Postat av: Terese

HAHA vilka tuffingar xD

2009-12-12 @ 14:35:25
URL: http://teresesvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den blonda i svarta byxor är mumsig =)

2009-12-16 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0