Maltabilder

Vaknade av klockan 6.30 idag men så slog det mig att jag faktiskt hade tänkt fel och kunde sova en timme till. Sånt är så underbart! :D Senare begav jag mig till tandläkaren. Inga hål :) Jag ska aldrig ha hål, jag lovar. Fick däremot en ny tid för att fixa gluggen. Tänkte att jag säkert skulle få den 19 januari då P3 Guld galan är, vet inte varför jag tänkte på det, men det gjorde jag. Mycket riktigt blev jag erbjuden en tid då. Tog 20 januari istället, ifall jag vill gå på P3 Guldgalan, vilket det nu lutar åt att jag ska. :) Tränade med Sofie. Blev mycket prat om Malta. Vi pratar nästan alltid om det. Nu skulle det inte vara fel att åka ner igen, bara en vecka, till solen. Saknar värdfamiljen. Skrev till ett av barnen på msn, sedan kom mamman också och skrev. Skönt att höra att allt var bra med dom. I veckan skulle det bli 19 grader hos dom. Jättekallt tyckte dom och skulle ta på sig flera lager av kläder. Nu tyckte jag det passade jättebra att slänga in massa Malta-bilder! :D

 





 

    

  



  



 





 


   






Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilka fina bilder! :D Jag ska bo på club haha ;D Ser verkligen fram emot det! :)

2009-12-22 @ 10:47:08
URL: http://aboutlina.blogg.se/
Postat av: Ida

ååh äntligen ska din glugg bli fixad, är så lycklig <3

2009-12-22 @ 23:17:20
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0