Julklappsjakt med Anni

Spanska, Grafisk komunikation, Svenska, Medieproduktion. Så såg min dag ut. Efter skolan stack jag till mammas jobb och vi tog en snabbis på stan och köpte lite julklappar till mig. :) Sedan mötte jag Anni. Vi tog en fika på Roddys och gick sedan på julklappsjakt. Hon lämnade in sin mobil på lagning och blev därmed mobillös. Vi drog hem till mig och letade upp min gamla som hon fick låna. Haha, min absolut första mobil. Vad söt den var! Alla sms och bilder var kvar så jag och Anni fick oss goda skratt när vi kollade igenom den. Hittade värsta grisbilden på mig och Sofie som jag av någon anledning lägger ut här nedanför. HAHA! :)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0