Kort dag + Fredrik Kämpe

Slutade 10.40 idag. Känns nästan onödigt att ha en sån kort dag. Vi gjorde hörförståelse, gammalt nationellt prov på engelskan och fick därför sluta efter det. Satt kvar och gjorde klart en grej jag inte hade kunnat göra på lektionen eftersom mitt minneskort var för nytt för att skolans kortläsare. Dåligt. Men men. Jag klagar inte eftersom jag tycker sånt är kul! :D

Gjorde föresten en stor miss i mitt förra inlägg. Kanske var det medvetet för jag tyckte det förtjänade ett eget inlägg. HAHA. Nej men IALLAFALL! På tåget påväg till Göteborg påpekade Ida att hon sett Fredrik Kämpe gå in på toaletten. Det var iaf någon väldigt lik honom och det borde varit han eftersom hon hade läst att han skulle vara med på Lotta på Liseberg. Tåget stannade och vi gick av bakom honom.

Ida: Ursäkta? Är det du som är Fredrik Kämpe?
Fredrik: Ja..
Ida: Får vi ta kort med dig?
Fredrik: Jag har lite bråttom
Ida: Men det går snabbt!
Fredrik: Okej...


Hahaha, så tog jag kort på dom, helt stressed, ville ju inte slösa på hans dyrbara tid. Sen försöker han dra sig därifrån men jag hinner oxå ta kort. Tack och lov! HAHAHA! Okej, detta var väldigt kul.


 

FULASTE BILDERNA! HAHA XD


Kommentarer
Postat av: Hero

HAHAA! han har typ samma mina på bilderna.. hahah x)

2009-12-09 @ 22:55:34
Postat av: Ida

HAHAHHAHAA tänkte också säga det! Han ser exakt likadan ut hahahaa. DÖR! fredrik kempe i våra hjärtan <3

2009-12-09 @ 23:22:24
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0