Back to school

Så kom man till skolan 9.10 efter att den första lektionen var inställd. Sen visade det sig att den andra lektionen också var inställd. Sånt gör mig arg. Tänk, jag kunde varit hemma och sovit minst en timme till. När vi väl började var det bara typ 5 minuters mentorstid. Ah, fick ju en "gratis fika lapp" för min hundraprocentiga närvaro i skolan. :) Hm, sen matte. Hade redan gjort dagens uppgifter lektionen innan. På eftermiddagen var det bara engelska och datakunskap. Slapp dag med andra ord. Jag satt i bibiloteket med Terese och Malin och utanför fönstret såg vi en ekorre som satt i en fågelholk, haha fett sööt! Vi sprang ut för att fota den. Synd att jag inte hade kameran med mig, fick bli med mobilen. Mitt mål är att fota den med systemkameran nåndag. xD Efter skolan cyklade jag och Sofie och tränade trots att det regnade värsta. Smart som jag var hade jag mitt block med allting som har med skolan att göra i cykelkorgen. Oj vad blött det blev, typ helt förstört. När vi var framme frågade Sofie "meh varför la du det inte i min väska?" (I) (Jag har för övrigt slutat använda skolväska eftersom vi typ aldrig får läxor.)  Nu sitter jag här, spanskglosorna väntar. (Haha okej vi får läxor ibland, men det är sällan, och spanska är ju mitt induviduella val så det ju frivilligt lixom, haha hm)  Ska ta tag i dom nu! Bye :)








Kommentarer
Postat av: Idis

Välkommen in på msn

2009-11-02 @ 18:24:49
Postat av: Anna

hahah ja såg dej! XD fotandes av fågeln xD såg ganska kul ut måste jag säga;D

2009-11-07 @ 12:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0