10:e November

 Hej! Hur mår ni? Här är det fint. Har nyss kommit hem från skolan. Okej inte nyss. En timme sen typ. Skulle tränat men efter gympan i skolan la jag ner det. Vi styrketränade och hade dessutom teori på vad som händer osv. Läskigt! Mår dåligt av att höra sånt, bara ordet sena gör mig knäsvag haha xD Tar alltid ut mig på gympalektionerna nu för tiden. ;O Känns annorlunda att behöva ha handduk med sig. Tidigare har jag typ aldrig varit med, jo såklart jag har varit med, fast har inte varit överdrivet aktiv. x) (Se bildbevis nedan.) Haha okej jag skojar kanske, men iallafall. Hade spanska och gjorde en PowerPonintpressentation om två sandständer i norra Spanien. Snart ska vi göra PowerPointarbeten på datakunskapen om valfritt ämne. Det är kul =) Alla har alltid problem med att välja men mitt val är alltid självklart. Darin. xD (Y) !!!

   

Laddar upp en snygg bild på Malin och Terese. HAHA <3


Kommentarer
Postat av: Hero

hihi, jag har presenterat Darin for min klass flere ganger... båda på min gamla skole och nye.. hehe ;)

2009-11-10 @ 20:08:50
Postat av: Anonym

hahah ja jag fick ju alltid använda förkortningar så fort jag skulle nämna min hälsena xD

2009-11-12 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0