STOCKHOLM!

Oj vad fort den här helgen gick, redan söndag eftermiddag ;O Men det har varit den roligaste helgen på väldigt länge :D Åkte som sagt upp till Stockholm i fredags. Tåget blev nästan 2 timmar försenat så det var lite segt. Saknade Ida vid min sida. Väl framme på centralen mötte jag Madde, hihi :D Bodde hos henne. Pga av tågförseningen blev det ganska sent när jag kom fram. Nästa dag begav vi oss till Centralen där vi mötte Cissi, Sandra, Fia, Jess, Lina och Somme. Vi blev värsta många helt plötsligt, haha, Kul att träffa alla :D <3 Vi tog tunnelbanan mot Kungens Kurva där Darin skulle uppträda i en bilaffär. Haha! :D Så fort vi kom in blev vi erbjudna ansiktsmålning men vi tackade nej.

Vi letade upp scenen som låg helt öde på andra våningen. Noll människor typ. Det fanns verkligen ingen reklam att Darin skulle vara där nånstans. Så dåligt! I väntan på att tiden skulle gå (hahaha vi var där bara 40 min innan han skulle komma men ändå) så besökte vi Hundhörnan. Massa små söta hundar. Lina hoppade in till dom. Haha nawi. Träffade föresten Fias lilla hund med. Det var typ det sötaste mina ögon någonsin skådat! :') Några minuter innan tog vi plats vid scenen. Ungefär 14.10 gjorde Darin entré i den nya Mercedesen. :) Han sjöng Breathing your love, Runaway, Viva la vida och sist Everything but the girl. HAH :D Men det var fler låtar än vad jag hade räknat med, och efteråt var det en liten signering också. Vad arg jag blev att de inte hade sagt det innan, jag var ju inte alls förberedd på det. Hade inget med mig att signera ellernått. Dessutom hade han redan signerat korten man fick, så det var bara att gå fram och ta ett.

Jag gick fram efter Hanna, och på klippet hör jag han fråga hur jag mår, men jag ba "vet du vilken stad du ska vara i nu?" och han ba "nej det vet jag faktiskt inte än, det är många som frågar, men jag säger när jag vet det" Micke sa att man fick reda på det om 2 veckor. Sen kom Madde och jag ba glömde att ta kort. Någon i kön (vem?!) haha typ gjorde nått tecken som fick mig att komma på att jag hade glömt, så jag ba "just det jag glömde ju ta kort" haha xD Men sen frågade typ Darin om jag också ville ta kort så jag gjorde det =) Fick bara ett kort, men någon fotograf var där och tog fler så åh, hoppas verkligen jag kan spåra upp honom! Passade även på att fråga om han visste när man fick se videon till Viva la vida men det visste han inte heller. :P Jaa.. =) Han satt kvar några minuter och delade ut kort, och tog bilder med folk. Sen gick han. Vi åkte också därifrån. Jag och Madde åkte hem till henne, åt och kollade på Robinsson. I morse gick vi upp kl. 7 och åkte till mitt tåg. Har typ rest över 12 timmar denna helgen, men det har lätt varit värt allting!



Alvesta


Madde och jag


På bussen påväg till Kungens Kurva


På tunnelbanan ;D


Fia, Sandra och Jess


Scenen, öde ? xD


Här ser ni massa fina bilar, bland annat den nya Mercedes E-Klass Kombi


Lina i Klapphörnan


Fia fick en Pepsi, helt GRATIS, dagens höjdpunkt?!


NAWI, jag vill också ha en sån.. haha.. hm.


Så kom Darin!


Darin


Darin


Darin


Darin


Darin


Darin


Darin


Darin


Åter igen, Darin


Signering


Jag och Darin


Naw =)


Så sött när små barn tar kort med honom


Madde


Madde i väntan på bussen




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hihi, fina bilder :)

Haha det var jag som försökte säga att du glömde ta bild flera gånger, men du var helt borta haha.

2009-11-22 @ 18:48:27
URL: http://sisssis.blogg.se/
Postat av: Hero

ah.. så coolt at ni så honom igen.. =)

ar så misunnelig på ni x) men jaja, hoppas ni hadde det coolt andå:)

2009-11-22 @ 20:36:47
Postat av: marika

ååh va fina bilder :)

är de Darins bil, kul med reg nr :KDZ xD

tråkigt att jag inte visste, hade verkligen viljat gå på den signeringen.<3

2009-11-25 @ 12:07:02
URL: http://marika1990_.blogg.se/
Postat av: Fia

fina bilder, emiliaaa :D:D

2009-11-25 @ 20:08:38
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0