I väntan på att mobilen laddas..




Skulle gå och sova för ett tag sen men då varnade mobilen för låg batterinivå. Min mobilladdare är sedan ett tag tillbaka sönder så jag laddar mobilen alltid i datorn, vilket är mindre effektivt men har inte så mycket att välja på. Där kanske vi har en julklapp?! Hehehe :) Började också fixa lite med mina dagböcker till d.nu. Efter färgbytet stämmer ingenting och det hade inte varit så jobbigt om inte projektfilerna till de 22 första hade försvunnit. Måste alltså göra om massor. Få se om jag orkar slutföra det. Hade föresten matteprov idag (btw), vad bra det gick faktiskt! Trots att det var fredagen den 13:e och allt. xD Kände mig säker på allt, utom en uppgift som jag nog ändå fick till. Vi får se hur det går. Matte är ju trots allt inte mitt starka ämne. Snart slipper man det, woho! :D Så var det Idol också. Alla var ju ovanligt bra idag tyckte jag. Var nog rätt att Eddie åkte ut. Tove och Eriks duett var ju bäst. =) Förhoppningsvis ska jag och Idis åka och kolla på dom när dom kommer till Göteborg om ett par veckor. (Fota!!) Ah, nu får mobilen vara klarladdad, somnar snart ju. xD God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0