Mary couldn´t stop herself of lol

Tjao :) Kom nyss hem efter skola och träning. Äntligen kunde jag träna igen. Har inte kunnat, eller vågat träna på en hel vecka bara för jag vaccinerade mig. xD I skolan ska vi börja vaccineras på fredag och alla är så nervösa. Jag är så otroligt glad att jag redan har det gjort! =) Haha. Idag skulle Terese köpa en fralla men i kön kom hon på att hon ville ha chokladmjök oxå men hade inte tillräckligt med pengar. Hon bad Malin passa hennes plats. En kille kom fram till Malin och ba "Tja! Vad gör du?! ;)" och hon ba "jag vaktar denna frallan" sen bara kom det typ MASSA människor från ingenstans och alla undrade om hon stod i kön. Men nej hon bara stod där med frallan jämte sig. HAHA sjukt kul syn. Kan även passa på att lägga ut Malins stencil vi jobbade med på engelskan idag. Jag säger bara, LOL! xD


När jag kom hem hade jag fått ett brev. Hade glömt mina öronhängen hos min sjukgymnast.
Fett snällt att han skickade dom =) Nu ska jag dricka glögg och äta lussebullar och peppakakor sen ska jag måla om mina naglar. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0