Onsdag

Onsdag, två lektioner. :) Hade engelskprov sista lektionen också så man fick sluta när man var klar. Jag satt kvar längst. Det gör jag alltid oavsett ämne xD Måste kolla igenom det typ hundra gånger. x) Men okej det gick väl bra. Pluggade inte alltför mycket igår på Darindagen, haha. :) Darin skulle föresten vara på NRJ imorse men det var precis att jag inte hann höra, spelade in, trodde jag, men tydligen inte. Jobbigt läge! Hm. Efter skolan var jag med pappa och handlade xD Skulle tränat men mina armar/handleder/händer/fingrar är typ helt döda pga boxningen igår på gympan. Fick vara med en icke jämnstark så det var typ jobbigare att hålla emot än att slå själv. Kunde inte skriva på följade lektioner. Kan fortfarande inte skriva helt bra, typ skakar ;S Är det normalt? Det var sista gången jag boxades iallafall, hahaha.



HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0