3 år & 5 år sedan...

  
 
Idag är det 3 år sedan signeringen i Löddeköpinge. Den dagen måste ligga i topp 5 av de bästa Darindagarna för mig. Lyckan var obeskrivlig. Gick fram 3 gånger. Första gången grät jag mest bara, andra gången skrev han "ett riktigt bra fan =) !" på min skiva och jag fick min första kram. Minns typ att jag låg på golvet efteråt och en tant kom fram och försökte hjälpa mig att andas. Tur att man har utvecklats endel sedan dess, hahaha! Jag dör! Vet inte om jag visat detta klippet, har väl typ haft anledningar till att inte göra det. Så fult. HAHA!




När jag ändå bloggar om Darin och det är den 29/10 måste jag ju ta upp att darin.nu fyller 5 år idag! Kommer verkligen ihåg dagen då den kom. Darin bloggade på idolsajten och avslutade med typ "ps. kolla in min hemsida" Blev medlem direkt och sedan den dagen har det inte blivit många dagar då jag inte besökt den. Loggar in ganska exakt 1000 ggr/år. Haha och det här kortet blev mest som ett skämt xD






Kommentarer
Postat av: Hero

hhaa, hihii, jag skrattade klite av den videoen, men den var så søøøt!!^^=) haah minner om mig i Ljungby.. he-he ..

2009-10-30 @ 15:44:59
Postat av: Cissi

Haha aaw, springer helt lyckligt därifrån :D

2009-11-01 @ 11:48:04
URL: http://sisssis.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh! Satt och tänkte på hur de flesta designer på d.nu/se sett ut... haha, fick enormt mycket flashbacks nu :D Du är btw, fettsöt i slutet av videon :")

2009-11-02 @ 01:34:47
URL: http://eringdahl.blogg.se/
Postat av: hasti

du har ju glömt den nyaaa!! :D:D:D eller har du missat? såg precis, den förra var snyggare :(

2009-11-03 @ 03:33:53
URL: http://finest.se/massimo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0