Milleniumtrilogin


Det är kallt. Det är mörkt. Det är höst.
På bilderna tog jag dock fram den fina sidan av hösten. :P



Vädret är inget vidare, typ storm och regn, usch. Har typ varit i dvala med min bok hela helgen. "Luftslottet som sprängdes" av Stieg Larsson. Har tagit mig igenom 400 sidor sen igår, kanske inte lika bra som de två andra böckerna, men ändå helt sjukt bra. Började läsa "Män som hatar kvinnor" som Sofie hade med sig på Malta. Läste varje dag på stranden och nästan oavbrutet de 6 timmarna vi mellanlandade i Tyskland på hemvägen. Lånade sedan andra delen "Flickan som lekte med elden" av Elisabet och den läste jag ut på bara några dagar. I tisdags var jag på bio och såg den andra delen. Shit som de får till det, så bra gjort, allting. Självklart har jag sett den första filmen också, två gånger! Ni som inte läst eller sett denna triologi; läs den, se den!


Kommentarer
Postat av: Britt Moberg

Vilka fina bilder. Kram mormor

2009-10-08 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0