Hos Sofie



I måndags fick jag och Sofie en liten impuls. Hon skulle hålla muntligt föredrag om sin hund på tisdagen och ville gärna ha lite bilder på sig och hunden. Jag åkte med henne hem efter skolan och tog lite bilder. Glömde minneskortet med bilderna så därför laddar jag inte upp förrän nu.




Lilla Wiking, Sofies lillebror hälsade glatt på mig, "Hej Amilia!! :D" Han kände ingen mig fast det var så länge sedan vi sågs. Haha så söt han är!




På kvällen kom Terese också. Hon rider hos Sofie och vi känner varandra allihopa på ett ganska coolt sätt. Jag och Sofie gick i samma klass åk 0-4. Åk 5-9 gick Sofie och Terese i samma klass. Och plötsligt går jag och Terese i samma klass, 1-3 :) Dessutom är vi båda släkt med Sofie, dock på väligt långt avstånd x)




Jag och Sofie har alltså varit vänner i typ 13 år. Dock var det nästan 1 år sedan jag var hos henne sist ;O Herregud! För ungefär 5 år sedan flyttade hon ett par mil bort. Det var en jobbig tid, från att ha varit bästa vänner och grannar till att bli bästa vänner med 4 mils avstånd. Nu går vi i samma skola igen och träffas ändå varje dag. Vi har haft mycket roligt tillsammans,
Sofie och jag. :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0