En dag i skogen

 
 
 

Jag vet! Bilderna säger allt, så varför ska jag förklara? :) Det är så självklart det kan bli, hallå?! ;) Neh men okej, ärligt vet jag inte hur jag ska förklara så det blir förstårligt, haha xD Kortfattat då. Ida fick nån mysko idé för ett tag sen och den utvecklades till både det ena och det andra. Hon ville spela in en film, eller kanske mer som ett litet reportage. Hon själv har huvudrollen som stenåldersmänniska och ah.. vi följer henne i hennes vardag, med inslag av lite modernitet. Öh. Ja, typ så. Anna är reporter och pratar ibland. Jag står då självklart för filmningen och kommer även klippa det. No life! Haha, och nej, detta är inte första gången. Vi har gjort allt från musikvideos, tv-shower och bara allmänna roliga filmer. Haha! Men oj jag la verkligen märkte till hur dålig min kamera är, alltså min gamla, vanliga. Helt hemskt ju. :O



Vilket team alltså :)


Kommentarer
Postat av: Hasti

Får man se filmen någon gång? :D

2009-10-29 @ 16:57:05
URL: http://finest.se/massimo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0