Grattis mamma

Nu har alla gästerna gått hem. Mamma fyller år idag så släkten har varit här. Mycket kalas i september. Farmor och farfar var också här och då passade jag och pappa på att övningsköra lite, med farfars bil. Det gör ju inget om den går sönder. :) Haha nej, men ni vet, det är en femcylindrig bensinbil, så den är ju enklare och mer tålig. Det gick ju hyfsat. Stannade lite i en korsning, det var dålig sikt när jag skulle svänga så körde lite för långt, och fick givetvis möte. Haha stod där helt snett och dom i den andra bilen bara asgarvade. Idag har jag även sprungit och läst Kallocain (vi måste läsa den på svenskan.) Igår var en slappdag, såg nån film och jag och mamma började kolla om på Idol. Haha ja asså vi kan se det många gånger om igen. (A) Har haft en toppen helg. =) Nu ska jag gå och läsa Kallocain igen xP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0