Moderator

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag. :) Det har jag. Först sovmorgon och en rolig dag i skolan. När jag sedan kom hem och loggade in på d.nu hade jag fått en förfrågan om jag ville bli moderator i forumet på hemsidan. Wihihi, vad roligt. Har ju alltid tänkt att det skulle vara kul. Darin hade också varit inne några minuter innan och fått sin 1000:e inloggning på sidan. Själv är jag snart uppe i 5000, det brukar bli ganska exakt 1000 gånger/år. Nu har den snart funnits i 5 år, och jag har varit fan i 5 år. Det är nästan en tredjedel av mitt liv. :)


 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha :D

2009-09-12 @ 13:55:46
URL: http://eringdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis, jag som alltid har tyckt att du borde bli det (a)

2009-09-12 @ 16:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0