Engelska hela den korta dagen

Puuh sitter hemma i solen. Alldeles precis lagom varmt. Inte sådär stekande varmt utan bara så ljummen och skön luft. Har laptopen med mig och har äntligen lyckats ställa in den så man ser skärmen någorlunda trots att det är ljust ute.


Multimedian som är 80 min lång ersattes av nationellt prov i engelska i 80 min. Därefter hade vi engelska 80 min. Fattar ni? Alltså en hel dag med bara engelska. Haha. Neh men vår lärare var schysst och lät oss sluta efter sådär halva tiden och vi gjorde typ ändå inget seriöst. Provet vi hade var uppsatsdelen. Det gick la okej. Tråkigt ämne och hade förmodligen kunnat skriva mer än mina... jag gissar på 250 ord. Räknar absolut inte med nått högt betyg på den inte. Nepp engelska är mitt ”slapp-ämne” ellernått xD

Efter provet begav sig jag, Malin, Terese, Anton och Dennis ner till stan. Väl nere lämnade både Malin och Terese mig – jag hamnade på en pizzeria med grabbarna.  Under maten kom ett sms från Vero Moda att dom hade 25% rabatt på allt idag. Gick en en snabbis, tänkte bara kolla men kom självklart ut med en kasse en halvtimme senare. Två tröjor och ett par leggings blev det. Ingenting nödvändigt men jag sparade faktiskt 94.50 ellernått. ;) XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0