Stan med Terese, gymmet med Sofie

Hallå hallå :) Haft en bra dag? Det har jag =) Tillbaka till skolan igen men måndag är bara kul! Vi slutade kl. 14, vilket vi nu kommer göra tre dagar i veckan. Najs! Efter skolan skulle jag och Terese till stan. Jag tog bara en sväng hem först och hämtade en sak jag skulle lämna in på banken. Lite senare kom Sofie ner också. Hon och jag skulle träna, vilket kändes lite deprimerande eftersom det var så otroligt vackert väder. Vi väntade på Terese buss med henne och gjorde allt för att dra ut på tiden men tillslut fick vi ge oss. Det var sjukt mycket folk så gymmet. "Vem är så dum och går hit nu? Vem är så dum och går på en löpband inomhus nu när man kan gå ute?" skulle vi säga som lite senare också sprang på dom. (A) Hahaha. Okej okej men vi hade iaf lite dåligt samvete.


 
En ganska snabb träning blev det. Sen gick vid till ån i våra träningskläder. Sofie la ut sin handduk och la sig på den och solade. Så rätt som det var kom en bil och svängde ner på... vad ska man kalla det? xD Haha där vi va iaf. Jag började asgarva och ba "Sofiiie det kommer en biiiiiil" Sofie uppfattade det som jag sa nått om hennes mobil så hon brydde sig inte och jag typ knäckte mig av garv. HAHA. Den körde rakt emot henne och den typ stannade den och väntade att den skulle flytta på sig. HAHA kan inte beskriva med ord hur roligt det var. Det visade sig vara någon fiskbil. Öhm. De stannade vid vattet och slänge ut massa fiskar. Laxar enligt Sofie. Hm, ja efter att ha studerat dem en stund bytte vi om (bakom handduk) och begav oss till Maxi där Sofie blev uppplockad av sin mamma och jag cyklade hem. ;P


                           Yeeeey Sofie spänner sin arm. Fin bakgrund också. Granngården.


                     Haha i bakgrunden ser ni den där bilden som kom från ingenstans xD


                               Ganska lyckad hoppbild för att vara mobilkamera faktiskt :)


                                                  Neeeh, lite tidigt att bada än kanske?


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAA!! Gud va kul det va XD

2010-04-12 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0