Innebandy?? xD

Dagen började med en ganska seg mattelektion som följdes av en nästan lika seg svensklektion. (A) Hahaha, äsch. Gympan var värst. Vi spelade innebandy. Känner mig aldrig så lost som på en stor plan (?) med en innebandyklubba i handen. Okej jag är väl känd för att inte vara nått stort sport-fan direkt men innebandy är nog det värsta man kan utsätta sig för. Försökte övertala läraren att låta mig träna i gymmet istället men neeh hon tyckte jag skulle prova på och gick och pushade på mig med jämna mellanrum. "Se det som lite konditionsträning" Efter halva lektionen kom och och ba "Är det roligare nu?" Såg kanske lite glad ut men det berodde inte på innebanyn utan att Darins You're out of my hade valts ut på random från Melodifestivalsskivan vi lyssnade på. :) hehehehe..

 
Men shit måste bara xD Klockan är snart 19 och solen lyser fortfarande. Haha okej såklart de lyser men det är verkligen jätteljust! =D Och vad gör man? Jo man ligger inne vid datorn och ska snart förflytta sig till TV:n och kolla på Biggerst Looser. Buhu. (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0