Bye Sthlm - Sommarkrysset 14/8

Jaha då var man på hemväg igen. Shiiet var snabbt de här dagarna gick. Fast vi kom ju på kvällen och åker hem nu på morgonen så det var ju bara en snabbvisit egentligen. Just det, vi borde hos Idas... oj jag vet knappt hur de är släkt, väldigt långt bak iaf så de hade aldrig ens träffats men han var snäll och lät oss sova där vilket var najs eftersom han bodde fett nära stan. Buhu läskigaste katten hade han. Den gillade verkligen inte mig. Hoppade på mig och fastnade med klorna i mina kläder. Hahahha!

Hela gårdagen spenderades på Gröna Lund vid Sommarkrysset-scenen. Oj vad varmt det var. Nästan varmare än förra året och då var det extremt varmt. Stekande sol blir ganska jobbigt i längden och man känner sig så ofräsch ju. Rätt som det var kom en man som jobbade där fram till oss o bara "E det ni som e Darinfansen? Skulle ni vilja hjälpa oss med en grej?" Det var typ att vi skulle åka karuseller och att dom skulle filma oss och kasta in lite här och var i programmet. Såklart ställde vi upp, gratis karusell! Men vad dåligt, jag trodde faktiskt det var typ direktsänt, eller ja om man tänker efter kanske de ändå är smartare att spela in i förhand. Vi fick åka 2 olika karuseller, två gånger. Så skönt, så fläktande, så kul! =) Förstod dock aldrig varför vi skulle vara Darinfans för det xP Nähmen.

Tiden gick sjukt fort hela dagen. Folk repade, Darin repade längst vilket inte var oss emot x) thihi och vi fick höra den nya låten Microphone. OJ vad bra den var, direkt efter första lyssningen man ba "WOW" :D Sa det till honom senare för han hamnade bakom mig sedan. Ni vet i början av programmet brukar de placera ut artisterna i publiken och presentera dom, Darin hamnade precis exakt bakom mig. Hade ju lika gärna kunnat vara jämte, ellerhur? haha x) Neh men kul. Han satt ju ändå där ett tag lixom. Kändes overkligt. Bara några minuter efter de hade spelat in de körde den riktiga sändningen igång och om ni såg programmet såg ni säkert också mig?! ;) haha.. Hm.

Alltså, vet att om jag lägger ut några bilder och säger att det kommer mer kommer jag antagigen inte orka ladda upp mer. Därför lägger jag bara ut en bild så länge så kommer det väl mer senare i detta inlägget. Kanske lite senare under resan så kolla detta inlägget senare om ni vill se fler bilder :P












HAHAHAHA säger jag bara... ful bild men väldigt kul. Tack Fia! =)




Kommentarer
Postat av: Lauritsada

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-03-24 @ 16:43:04
URL: http://lauritsada.blogbow.com
Postat av: :)

hej! jätte fina bilder, verkligen! och Darin är snygg som alltid ;)

Brukar du ta på automatik med kameran? eller TV, AV, liknande. Ute efter tips :)



väldigt fin blogg också!

2011-04-26 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0