Turkiet - Dag 4

Dagen har bara börjat. Det jag har gjort är väl legat vid poolen ett par timmar. Inte ett moln på himlen idag. Solen är stark nu så håller mig inne ett tag. Tror jag har fått solexem ellernått för det kliar på hela mig, fast det syns inget =) Snart blir det mera sol och bad sen får vi ser vad som händer ikväll.

Igår var jag, mamma, pappa, Alfred och Mariah inne i Alanya. Haha omg jag som tyckte det var jobbigt att gå här i Konakli för att folk flög på en, men det var la ingenting mot i Alanya. GALET! Fast man får många goda skratt. Fick med mig två väskor (köpt 3 nu) och ett par solglasögon! =)


Snacka om mkt färger =P


Köpte den rosa/vita Pumaväskan i mitten =P


Observera skylten i höger hörn xD öh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0