Är slutet nära?!!?!

HAHA skrattar fortfarande åt dagens dörr-påknackning. Satt och tog bort nagellacket på tårna när det ringde på dörren. Bara Alicia och jag som var hemma och hon har inte lärt sig låsa upp dörren så visste att om inte jag öppnade så öppnade ingen. Tänkte verkligen att det nog var någon viktig leverans. Kanske Lovekiller från Cdon ellernått så tvingade mig till dörren, helt osminkad och.. ah jag vet inte vad.

"Hej mitt namn är Britta. Jag vill sprida trygghet.. du kanske har hört om Mayakalendern? Det sägs att Jorden skall gå under 2012. Enligt Gud kan inte Jorden gå under förrän.. " blablabla hon stod och malde på om.. ahah vet knappt vad för stängde lixom av automatiskt. Komiskt att man orkar angarera sig. =) Inget emot troende så.. har själv ingen åsikt lixom.. men tyckte bara det blev lite too much xD


Kommentarer
Postat av: Anton

Det e bara bluff alltihop! ^^ Även med gud ;)

2010-08-18 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0