29/8 Jönköping

Sist men inte minst (jo minst) hahaha näh men idag åkte vi åter igen uppåt i landet och hamnade i Jönköping. Kanske inte smartaste att ha en signering kl. 11 på en söndagmorgon i en Elbutik som ligger helt.. för sig själv och dessutom skriva att han kommer kl. 12 på hemsidan och sen kommer han 11. Jag menar, hur mkt folk kan man begära? xD HEHE. Okej det var faktiskt helt okej ändå, jämförde med Center Syd och där var det ju verkligen MEGAMYCKET! Darin var typ.. "morgontrött i rösten" (HAHAHA jag råkade iaf påstå det på signeringen) Näh men det var röstproblem som gjorde att han valde att bara köra Microphone :P




Eftersom han bara körde en låt blir det bara en bild.


Vimmerby-fansen var ÅTER IGEN på plats.




Alicia var också med!





Haha ja vad mer? Vi pratade lite om Eksjö igår och han signerade en skiva till min mormor och till en som inte vet om det ännu o jag fick ännu en till i samlingen =) thihi.


Kommentarer
Postat av: Ida

"Eftersom han bara körde en låt blir det bara en bild."



Hur tänker du nu? Du menar inte 100 bilder per låt?

2010-08-29 @ 23:14:01
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Annie

HAHAHA. Vimmerby-fansen! Jag glömmer aldrig de människorna.

2010-08-30 @ 17:02:39
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0