HOHO finns det några snälla barn?

Sovmorgon. Sov längre idag än vad jag gjorde på hela helgen. =) Hade textkommunikation och sedan skulle vi intervjua ettorna. Dock var Allen, som jag skulle intervjua var inte där, så det får bli en annan dag. Tur då att jag kunde va med Bella och hjälpa henne. :) Efter detta slutade jag. Älska måndagar!! :) Imorn blir det annat bara alla"vanliga" ämnen. :P Hörde någon som sa gymmet oxå. Hm. Jao nu ska jag snart gå och lägga mig. Glömde visst lägga ut denna vackra bilden från helgen. HAHA Media Markt hade mellandagsrea (?) så ba kom värsta tomten där. Passande. HAHA :D


Kommentarer
Postat av: Kjartandagny

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-08-30 @ 07:19:45
URL: http://kjartandagny.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0