Turkiet - Dag 5


Det blev ingen annan strand idag. Det blir imorgon istället. Ännu en dag vid poolen men jag klagar inte, det är helt awesome, typ 33 grader varje. Idag gick jag ifrån poolen före alla andra och duschade. Precis när jag var klar hörde jag att någon höll på att låsa upp dörren. Kollade ut genom "fönstret" och tycktes få syn på städerskan. Hoppade i duschen igen så hon skulle märka att vi var hemma och kanske dra. Efter någon minut lyssnade jag igen men det var fortfarande någon där. Toan har inget lås så jag vågade inte gå ur duschen xD hhaha där stod jag o va värsta rädd i.. ett bra tag tills jag beslutade mig för att gå ut. Tog handuken om mig och öppnade dörren och möttes av... pappa. "Vad lång tid du har på dig, lite tempo kan du väl ha när du vet att alla ska duscha." Haha åååååh. xD

På tal om duschen.. dumma Ida har skrämt upp mig när det gäller harkrankar.. öh ni vet de där långbenta varelserna som flyger. Igår var en sådan i badrummet och ingen ville offra sig att ta bort den så fick ta hand om det själv. Passade på när den gick in i Shiieet vad rädd jag blev.. kastad iväg duschslangen och sparng ut snabbt som attan och smällde igen dörren.. så hörde jag att vattnet forsade. Haha faaail.. vågade inte gå in.. fick värsta paniken. Blött blev det också, i hela badrummet. (A)

Btw, kolla hur fint dom gör när dom städar. Haha, palla lägga energi på det typ? Men oki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0