Vunnit Daniels kamera! :D

Var i och för sig ett tag sedan nu men ligger lite efter med bloggandet känner jag. Mycket som händer som man inte skriver om. Fick ett kul mail i veckan (öh nej förra veckan till och med?!)  som jag ju måste skriva om. :D

" Grattis!

Du har valts ut som vinnare i vår tävling – ”Vinn kameror med Idolernas bilder!

En Canon Digital IXUS 130 IS (värde ca: 1600 kr) med bilder som Daniel har tagit kommer skickas ut till dig under januari 2011. Vi kan tyvärr inte lämna någon garanti för antalet bilder eller hans kvalitet som fotograf, det får bli en överraskning helt enkelt!

Kontrollera gärna att adressen nedan stämmer och meddela mig senast den 10 januari om något behöver ändras. Grattis igen! Hoppas du blir nöjd med kameran."

 



Vill ni veta vad jag skrev? Säger jag inte! Eller? HAHA

Har länge gått och tänkt på frågan "vems kamera vill jag vinna?"
Elins, Linnéas, Jays eller kanske den som tillhört Minna?
Svaret på frågan har jag nu efter idolsignering i Kosta funnit,
då en av idolerna, nämligen Daniel Norberg, mitt hjärta vunnit.
Wow, vilken röst, vilken kille - han blev min favorit!
Dessutom är han lika söt, om inte sötare, än en sockerbit.
Att få en kamera med hans bilder i skulle inte vara fel,
Skulle jag bli glad? Nej, det är nog bara en bråkdel.

HAHA. :D Ah......... skrev den på nån minut.


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA ASSÅ DU OCH DINA RIM!!!

garvar hårt

2010-12-29 @ 12:26:58
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Jess

Hahaha, du vinner då allt :D

2010-12-29 @ 15:12:54
URL: http://jessfoto.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

Du har alltid en sån jävla tur!!!

2010-12-29 @ 22:01:54
URL: http://photonerden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0