Hej hopp! Nu är jag här igen =)

Skriver i pausen av Robinson, fast borde kanske plugga? Har prov imorgon. Det sista för denna terminen, dessutom sista för Arbersmijö & Säkerhetskursen. =) Näh nu behövs jullov.



Det bästa med jullovet ska nog ändå bli att slippa ge sig ut i snön. DÖ FÖR SNÖN. Mår fortfarande dåligt efter hemvägen. Så irriterande va det. Vi badade sista lektionen (:'() och efter det när jag skulle kolla min mobil ringde Anton precis. Jag hann se att jag fått ett sms, men jag läste inte det. Väl ute gick jag och Terese och pratade om vad vi hade kunnat göra för att vara hemma nu och listan gjordes lång. Vet ej hur lång tid det tog att komma hem. Säkert 20 cm snö att asa en cykel i + att man var helt blöt efter att ha badat + högklackat, ingen hit. DET VAR SKITJOBBIGT! Väl hemma möttes jag av mamma i hallen "Visst var det hemskt att cykla?" JO TACK. "Men varför ville du inte ha skjuts. Jag messade ju och frågade." GAH. Blev så irriterad att jag gick o la mig. Somnade och vaknade 2 timmar senare. Grr. Käkade, sen åkte jag på Alicias julfest på min gamla skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0