Min jul

God morgon allihopa! :) Hann tyvärr inte blogga igår men jag hade iallafall en jättebra julafton. Hoppas ni också hade det. Fick ett objektiv (Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G.), en halsduk, kläder, en fransk manikyr penna, ramar och pengar. O just det en superfin teckning från Alicia. HAHA. Ah här kommer lite blandade bilder från min julafton.


Vad mer kan man önska sig? xD


Jesusbarnet var på rymmen...


Hur söt?!


Me




Denna fick mormor av mig i julklapp (fast inte i år)


I väntan på tomten...


Haha, stackars Klara vad snabb fram till tomten. Stod och väntade ivrigt med utsträckta armar men det visade sig att hennes 3 paket som tomten kom med låg i botten och de blev de 3 sista.


Äntligen!!


Alicia och Dan, tomten*


Olga fick en fotobok av mig där jag samlat massa bilder på oss genom tiderna. Det var uppskattat! Alla som läste den slutade typ nästan i tårar. x')


Mormor fick också en med bilder från Turkiet =)


Alicia och Isadora som den fick heta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0