Mitt 2010

Bara några timmar kvar på 2010. Vad fort det gick? Fast ändå när man kollar tillbaka på bilder från början av året känns som... evigheter sedan.

 

 

Gjorde en liten summering av året som jag gjorde i fjol med. Den där listan jag gjorde förra året var oxå rätt skoj så här kommer den med nya svar.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, en hel del säkert :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, åt inte godis på 11 månader. Haha fail jag vet, men man får ju unna sig i december så kan man börja om nästa år sen.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ne, inte jättenära iallafall...
5. Vilka länder besökte du? Jaa? Turkiet? Nått mer? Minns inte, haha
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Svarar samma som förra året. Hål i naveln (A)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Många! Givetvis alla Darindagar!
8. Vad var din största framgång 2010? Hm? Kanske typ att jag vann lite grejer? Min laptop bland annat.
9. Största misstaget? Att jag inte kramade Daniel på idolsigneringen i Kosta xD
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej det har varit dåligt med det fast det är ju bra!
11. Bästa köpet? Kanske den gigantiska Darinplanschen som följde med Darin på alla hans signeringar. Ja, det var ett bra köp, den klär verkligen min vägg!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Tågbiljetter maybe?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mycket! När Darin gick vidare i Melodifestivalen var ju lycka på hög nivå.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Darin - You´re out of my life, Lovekiller och Microphone
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nog varken inget av det.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kanske typ gått ut och tagit massa fina bilder. Känns som jag gjorde det mycket mer ifjol, men kanske inte. Kanske känns så bara nu för att det är vinter och då fotar man mindre eftersom det är så äckligt kallt. Iallafall jag.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kommer faktiskt inte på något...
18. Hur tillbringar du julen? Med familj och släkt hos mormor :)
20. Favoritprogram på TV? Idol. Haha okej tråkigt svar för det går ju varje år. Typ... kanske.. Välkommen åter. Det var ju askul!
21. Bästa boken du läste i år? Läste typ inga böcker känns det som...
22. Största musikaliska upptäckten? Daniel Norberg ;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, det vanliga, men inget speciellt typ.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nahe?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jobbade på Turistbyrån och firade sedan med släkten.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja... som sagt inget år kan väl bli heeelt perfekt för någon lixom.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Öh?
29. Vad fick dig att må bra? Mina nära o kära!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hemlis
31. Vem saknade du? Saknade många.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade nog inte så många nya människor... ?

Kommentarer
Postat av: Ida

men TÖNT! kom och gör den där jäkla piercingen då x)

2011-01-07 @ 11:54:28
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0