Mobillös

Försökt nå mig på mobilen de senaste dagarna men inte lyckats? Här kommer svaret. Min mobil fick spel för några dagar sedan och sen dess kommer inga sms fram till den. Fett jobbigt. Det är nått med mobilen också för det funkar om jag sätter mitt SIM-kort i mammas telefon men det e ju lite smått ansträngande och opraktiskt i längden. Den har freakat ur totalt över huvudtaget, pallar inte med den längre. Passande då att min bindningstid går ut i början av januari någongång. Få stå ut tills dess helt enkelt och under tiden spana in någon ny. Men nu vet ni. Skriv på Facebook ellernått. :)

Kommentarer
Postat av: Terese

Ja som skickade godjul ;/ haha

2010-12-27 @ 00:12:02
URL: http://teresesvensson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Haha ojdå.. Säker? Det har jag inte fått fast jag satte SIM-kortet i mammas mobil. ;) Haha, skoja, eller skojar inte men x) God Jul på dig (i efterskott) !!

2010-12-27 @ 09:07:14
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0