Tuesday

Sitter här och jobbar på min sista tal på svenska C. Ämne? Det säger jag inte, hemlis. Men lite kul på svenska B idag. Vi ba skulle öva att stå inför klassen och prata så läraren delade ut olika frågor till oss som vi skulle gå fram och berätta vad vi tyckte sen. Min fråga löd "Vad tycker du om tv-programmet Idol? Vad är bra? Vad är dåligt?" Haha det roliga var att det stod "Prison Break IDOL" Det var iallafall lätt att ha åsikter om! Åh, vill se idolerna igen! I helgen var dom i Kalmar men de hade tydligen glömt bakgrundsmusiken så Daniel hade fått hoppa in och spela gitarr till vissa, Elin iallafall. Shiiet. Daniel o Elin samtidigt! Åh! :)


Just det, brandlarmet gick typ 4 ggr idag. Som tur var behövde vi bara gå ut första, men fett kallt!


Ångrar lite att jag inte gick ut och fotade efter att ha kommit hem från skolan. Himmlen var så cool, typ en blandning mellan ljusblå, rosa, lila och gul. Skitcoolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0