Audition


Idag har jag varit på audition här i Ljungby. Hahaha :) En musikal som ska spelas upp på Ljungbydagarna i augusti hade uttagning. Jag var dock inte där för att söka nån roll, utan som typ som en som dokumenterar allt. Ska tydligen göras nån tidning om det o så, lät kul så varför inte?!


Skulle inte direkt gått dit om det inte vore för dessa :D De sökte huvudrollen...


Dansgruppen. Haha, jag stod på värsta bordet och fotade xD


Ida och jag. De bjöd på mat så vi åt där. :)


Nån som känner igen sig?! Haha... för några månader sen såg det ut såhär...


Samma ställe alltså. Haha, vad sjukt det kändes. Jag ba satt där och åt lixom.. hmm..


Kommentarer
Postat av: Hero

shit... vad handte med Terazza..?

hahaha.. du ÅT dar.. hahahah x)

2010-02-06 @ 20:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0