EN VECKA!

NU ÄR DET BARA EN VECKA KVAR! GLÖM INTE RÖSTA PÅ LÖRDAG!!!



Fattar inte hur detta ska gå. Jag är så nervös redan nu, okej vadå redan nu? Har varit sen typ november. Haha. Neh men att bara kolla på programmet utan Darin är nervöst, och på lördag är han med! Shit asså! Nu tycker jag det är lite dåligt att vi inte ska vara där på kvällen med skyltar och allt, men jag tror inte vi hade klarat hålla upp dom pga. nervositet. Jag ska sitta bänkad i Idas soffa tillsammans med Madde, Jess och Hero! Och Ida förståss (om hon får plats) Vi pratade just om att det är bäst hon har husförsäkring. HAHA OKEJ.
Fyra solokillar till Globen nu, inte bra. Hoppas Darin blir den femte! :) puh!


Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Längtar till det :D

Han ska vinna (Yn) Det hoppas jag :D

2010-02-14 @ 13:54:47
URL: http://franskastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0