"NEJ" - "JA"

Vilken dag! Har gått upp och ner om man kan säga så. Den första "nedgången" började väl då jag lämnade in min ledighetsansökan och fick ett direkt "NEJ" Blev helt chockad, hade inte räknat med det. Jag är inte den som taggar upp och undrar varför inte och blir asarg (som Ida) hahahaha nej men, frågade bara varför jag fått ledigt en gång tidigare för Darin. "Det var dumt av mig, det ångrar jag" med det svaret orkade jag inte mer så jag bara helt lugnt "okej, tack ändå" och gick därifrån. Men inuti mig kokade jag av ilska. Jag har strävat efter hög närvaro för att jag vill kunna få ledigt vid sånna här tillfällen. Har inte varit sjuk en enda dag under hela min gymnasietid. Två tandläkarbesök och en halv dag ledigt är det enda jag missat, så gah vad arg jag blev. Ville bara typ dra hem men neehh det gjorde jag såklart inte.

Blev den sista som var kvar i klassrummet efter sista lektionen eftersom jag skulle ta reda på vad jag skulle ta igen. När jag stod där och väntade kom min mentor och räckte mig en kopia av ledighetsansökan, fast med ett "JA" på. "Släng den gamla" sa han bara och gick.

Smålänningen var på besök igen. :) Haha efteråt frågade nyhetschefen mig "jaha, har du någon favorit i Melodifestivalen inför helgen då?" jag ba "ÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHH SKOJAR DU?" han ba "haha ja jag kommer ju ihåg dig! Darin va?" Haha! Herregud.

      


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Bra att du fick ledigt!! :)

Hahaha, precis, fast tror nog inte det blir tårta xD :D

2010-02-18 @ 20:55:45
URL: http://sailtheocean.blogg.se/
Postat av: Hero

hahaaha! så bra du fick deet! =)

2010-02-18 @ 22:23:15
Postat av: Ida

HAHAHAHA DU E SÅ KUL

2010-02-19 @ 07:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0