Toppenhelg!

Ah, vad ensam jag känner mig nu. Har varit med massa härliga människor sen i fredags. Var nyss nere på stan och lämnade Madde som varit här sen i söndags. Måste erkänna att jag varit väldigt dålig på att ta bilder under dessa dagar. Synd. Men kul har jag haft, väldigt kul :D !!! O det blir en repris om 3 veckor, eller snart bara 2! Då åker jag och Ida upp till Stockholm och så blir det Darin i Melodifestivalen i Globen! WIIIIIHOOOOOOOOOOOO :D

 


Haha jag går fortfarande i mina converse xD ! (Y) Eller redan kanske passar bättre nu. :P


"Ska vi sätta oss lite på parkbänken?" :)


Välkommen hem till mig, så välkomnande.


Inte för att det är så tilltalande att gå utan för dörren heller... -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0