Ingen P3 Guldgala

Jaah neeh. Det blev ingen P3 guldgala ikväll. Skulle varit i Göteborg nu egentligen men det gick inga bra bussar och ville inte missa skolan när inte Darin var inblandad. HAHA. Sålde biljetterna igår. Hon som köpte dom gjorde en bra affär, likaså jag eftersom det inte hade kostat mig nått. :) Så känns bra ändå! xD



Tisdagar är inte så farliga längre. Engelskan är utbytt mot GKO vilket gör mycket. Typ värsta ämnet mot favoritämnet. AH neh jag tycker verkligen inte om engelska. Tur att jag slutar med det efter denna terminen (eller gör jag det?) xD Det har varit en helt okej dag. På gympan hade vi styrketräning, vilket är min grej nu ju. Läraren vet nog inte, hon kom och bytte ut mina vikter till... det halva. Fördommar. ;) HAHA. Påväg hem slog det mig att jag hade glömt några papper och böcker PÅ mitt skåp så fick vända. Haha det händer ofta. I skolan träffade jag på Anna så vi tog följe hem så det gjorde ju inget på så sätt. :) Vad händer ikväll?! Inget vad jag vet. Vad händer hos er?


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh vilka fina bilder på dig! :)

2010-01-19 @ 19:27:28
URL: http://threefireflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0