Fredagsbilder

Fredag! Wiihuu.. Idag blir det lite text och mycket bilder! :D


Malin djupt fördjupad i GKO's frågor om bilders upphovsrätt.. hehe


Malin och jag...


I väntan på att mattelektionen ska börja...


Jonatan, Bella och Viktor (grattis på namnsdagen) som present får du vara med på bild :)


Mobilnördar.. Neh men jag gjorde en Anton jämte Anton typ.. hahaha..
(ni får störa er på att min ena fot är avklippt.. skyll på fotografen.. typ Sofie/Malin) xD


Sofie kom och gjorde oss sällskap i väntan på sin buss, eller så gjorde vi henne sällskap..


Matte! Haha öhm ;P
(ni får störa er på att blixen speglar sig i boken.. skyll på fotografen.. typ Sofie/Malin) xD


Kommentarer
Postat av: Terese

HAHA sista bilden kan de ju inte varit Malin som tog xD hennes ben är ju med ;S xD

2010-01-22 @ 19:49:31
URL: http://teresesvensson.blogg.se/
Postat av: Ida

åh va jag stör mig på din avklippta fot och blixten som speglar sig i boken...

2010-01-23 @ 01:59:52
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Malin

Men haha du va bara tvungen att ta med bilden när jag tuggar o lixom ser helt uppblåst ut ? xD

2010-01-23 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0