Säg hej till...

...min nya lilla glugg. Haha ööhhhh. Men ja, trodde inte det skulle bli så stor skillnad faktiskt, att de skulle "lägga dit" så mycket som det gjorde. Fattar inte vad eller hur det gjorde ellernått. Kom in och satte mig och såg en hålla på med en stor spruta och snacka om bedövning. Shit vad rädd jag blev, ville typ springa iväg ellernått. Men så kom hon som skulle göra det och ba "nej nej, det behövs ingen bedövning här!" Hon gjorde typ min dag! HAHA. Det tog 45 min. Läskigt att bara ligga där och inte veta alls vad som ska hända. Kanske fel att säga att det gjorde ont men det var mindre behagligt kan jag säga. Men nu är det klart och det känns okej. Ovant! Förtillfället känner jag mig som värsta kaninen med värsta framtänderna. Jaa, tänkte lägga ut bild före/efter bilder men jag vågar inte. Ni får se en annan gång... OKEJDÅ...

 

   

Ussshh, kanske ta bort dom snart. Bilderna asså, så passa på att kolla, skoja. :P Ska föresten tillbaka om nån vecka och ändra lite om jag inte är nöjd. Den vänstra tanden känns lite vass och ser lite "kantig" ut så får ta det då. Provade nyss om jag kunde dricka som vanligt (jag dricker inte som alla andra för er som inte vet, har alltid druckit "genom" gluggen) och det gick typ, men det var bättre förr. xD

Är hungrig men vet inte om jag vågar äta. Tänk om tänderna går av. HAHAHA. Driver! Snart ska jag iväg till vårdcentralen och vaccinera mig.. gardacilspruta. Åhå :(


Kommentarer
Postat av: nicolina

Coolt att dom kan göra sånt!

2010-01-21 @ 10:54:43
URL: http://nicolinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0