Finare naglar än Kajsas får man leta efter...

Ångerst att jag inte är ute när solen äntligen tittar fram… Somnade ute på studsmattan innan, så skönt sen kom mamma och väckte mig för vi skulle ner och ta min sista gardacilspruta. Idag var jag så duktig, satt upp. Haha, skönaste sköterskan (?) som behandlade mig som en 5-åring nu igen. Det gick iaf bra, gjorde jäkligt ont några sekunder men nu i efterhand känns det bättre än vanligt. Innan idag var jag hos mormor en snabbis medan Alicia var på cirkusskolan. Hon och mina två andra små kusiner tältar där med mormor. Det gjorde jag också när jag var liten, typ höjdpunkten på hela sommarlovet. Hihi. Kajsa och jag var kompisar idag. Fixade hennes naglar så fina! =)


Världens godaste gröt - Olgas risgrynsgröt!


Här målades det och fixades =)


Såhär fint blev det! Hehe Kajsa själv fick välja färger osv..


Blåsapis! Haha, kunde inte motstå den en gång. Den blåser naglarna torra.. Alltid kul när man fixar något barns naglar (jaa mina egna med ibland) xD


Hallonen har äntligen tittat fram =D


Thihi

Nähhe nu ska jag ut igen. Hörde något om pizza snart. Trevligt! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0