17 år idag!

  

Hehehehe. Kom nyss hem från jobbet. Var så glad för att det var så fint väder men så precis när jag skulle cykla hem började det regna. Men det gjorde inte så mycket, solen sken fortfarande. Det enda som hände var att mitt plattade hår fick tillbaka lite lockar. Klippte mig på lunchen. Det är typ omöjligt för mig att komma från en frisör utan att inte de har plattat mitt hår. -.- Jaja. Alicia tyckte det var fint så jag har väl kvar det som det är.

Vaknade imorse till fin sång av mamma och Alicia. Typ första gången jag faktiskt sov. Det var typ.. 7 på morgonen x) haha. Jaa vad mer? Fick pengar, 1000 av mamma och pappa och 17 kr av Alicia. Söt hon är! Sen lite kläder och biljett till Darin i Tylösand och Vimmerby. Tror jag det var. xD haha.

Nu ska jag väl fixa lite. Typ städa klart det sista och fixa mig lite. Ta igen radiointervjun som va med Darin i förmiddags. En av de som jobbar på Turistbyrån hade radion på. Jättetyst! Visste ju att Darin skulle komma. Kunde tyda vissa ord men inte förstå allt. Åh så sjukt frustrerande xD kunde ju inte be dom höja heller. MEN MEN.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis igen, haha! :D



HAHAHAHA, det med Manfred, ehhh! Han ska alltid hålla på och tönta sig, så ful haha! xD Roligt att Alicia sa så hahaha! xD :D <3

2010-06-21 @ 18:34:49
URL: http://sailtheocean.blogg.se/
Postat av: Porkins

Grattis älskling! <3 haha hur många gånger kan jag ha sagt det nu? xD

2010-06-21 @ 21:00:33
Postat av: Linda

Grattis! :)

2010-06-21 @ 21:25:20
URL: http://chestersflikka.blogg.se/
Postat av: Hero

Grattis Emilia ;)<3

2010-06-21 @ 23:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0