Fint väder!

Idag var det ganska plågsamt att jobba. Haha neh men det har varit sjukt fint väder så bara måste man sitta inne vid datorn. Har haft mycket att skriva om för jag var ju på två saker igårkväll så blev bara att gå till Sagomuseet idag. Hoppas vädret håller i sig till imorgon! (och längre såklart) hihi.

Kom hem strax innan 16 och tog vara lite på solen. Sen åkte jag och mamma till stan. Vero Moda hade 50% på massa varor hade jag sett på lunchrasten och hittade massor men när jag kom var allt slut. Så dåligt.

Idag hade jag iallafall på mig den här:


Skoja, det var iförgår. :D


Kommentarer
Postat av: Fia

ASSSSÅ HAHA läste PRECIS idas blogg så hade hon skrivit ngt kul så jag ba typ dog, så går jag in på din och du ba "Skoja, det var iförgår. :D" hahahahahaha alltså läggg av hahaha

2010-06-25 @ 07:02:50
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0