Katt + varmt (öh?)

Gick in i mitt rum och ramlade nästan över en katt som satt i mitt rum. Haha Alice, grannens katt. Vi har passat henne i över 2 veckor så hon verkar tro att hon har flyttat hit. xD

Har gått och lagt mig nu. Har som mål att alltid somna innan 12 så man e lite pigg på jobbet. Bara 3 dagar kvar nu. Det är förövrigt typ.. väldigt varmt i mitt rum. Mitt rum är på södersidan så solen har stått och stekt där på hela kvällen. Vågar typ inte ha öppet fönster heller. Hellre lite (MKT) värme än massa myggbett som kliar. Gick in i Alfreds rum och det var nästan minusgrader där inne ju. HAHA..

Tråkigt och onödigt inlägg va? Haha men bilder kommer imorn. Haha för lågt batteri på både datorn och mig för att ta det nu.


God natt på er!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0