Min kväll i bilder

Anna var vänlig och föjde mig till Beach Volleybollen och "Sommar i parken" där jag skulle fota för inlägg som jag ska skriva på turistbloggen imorgon. :D


Det visade sig vara min pappas kompis som dels höll i det =) Han skickade oss till en kiosk för att köpa kexchoklad till honom men vi hittade ingen så vi köpte en glass istället xD


Pernilla Andersson (?) uppträdde. Haha ööh vem?


På hemvägen tog vi massa fina bilder...


Vi hittade en midsommarstång på ett dagis :D


HAHAHAHAHA ??


Kan inte få nog av att åka tåg. xD


:D


WOHO


Vattna vattna...


Det kom någon så vi gömde oss (A)


Det fanns en gungbräda på dagiset


Hihi


HAHA döör..


Jaa, man kan ju undra ibland xD


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHA skrattade åt varenda bild

2010-06-24 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0