Sol, aktiv och film

Blev väckt av Alicia imorse. "Emilia kom ut! Det är jättefint väder!" Det gillar vi. Låg ute hela förmiddagen, haha och halva eftermiddagen typ. x) Sen kände jag mig lagom stel ;S Tvingade mig själv till gymmet trots det sjukt fina vädret. Kan ju säga att jag var ganska själv där. xD Pappa hämtade mig och Alicia var medi bilen. De skulle ut och springa. Jag hade typ inga krafter kvar men joinade ändå men efter bara 1 km tog det stopp. Pausade och sprang sen och mötte lillan som börjar bli riktigt duktig! =) Inte nog med aktiviter. Anna messade sen med och undrade om jag ville med ut och gå. Det ville jag. Puh. Hem och duscha en snabbis sen ut igen. Aktiv? Haha jo tack.

 

Vi såg föresten "Farsan" också. Haha fett bra! Se den om ni inte har gjort det. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0