Sommarjobbet Dag 2 [x]

Idag jobbade jag 9-15.30. Den första timmen fanns det dock inte så mycket att göra för alla saker man kunde skriva om började 10 eller 11 typ. Jag drog till Hembygdsparken och tog lite bilder bara. Inget ville mig sedan väl. Datorerna segade, internetåtkomst saknades, kameran ville inte få kontakt med datorn och nee allt gick fel. Haha det blev dock bättre sen ju. :) Var på biblioteket på utställning. Kanske en ganska misslyckad sådan för jag var där ganska ensam. Haha xD Sen var jag på Anettes Hobbykeramik (Malins mammas affär!) och hann även med en sväng till badet också. Ah tycker faktiskt det är helt okej att jobba, skulle inte vilja ändra på nått. Trevlig personal, fin lokal. Kanske inte den bästa utrustningen då så jag har med min egna kamera och laptop. :)

Jaa det var lite om min dag. Här hittar ni fortfarande bloggen jag lägger ut allt på om någon är intressead x)

Få se om jag hinner uppdatera nått imorn, annars hörs vi la på lördag. ;P


Denna vackra random bilden som inte alls har med texten att göra e en av Fias bilder från måndags. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0