Torsdag :)

Skrev i morse men blev inte skickat.
Nu under de sista veckorna i skolan är det väldigt mycket fritt arbete. På spanskan fick vi tre timmar på oss att förbereda något till sista dagen, i stort sett vad som helst. Min spansklärare kom med förslaget att jag skulle göra en powerpoint-presentation om Darin, på spanska. HAHA. Varför inte? Så nu har jag suttit och jobbat med det sedan 8.15. Haha jobbigt att växla om till svenska nu helt plötsligt.

Det blev powerwalk till skolan idag xD Lämnade kvar cykeln i skolan igår innan jag åkte till min lilla Anton. <3 Skulle hämta cykeln sen tänkte jag. 7.55 i morse slog det mig att jag hade glömt det. xD Haha. Nu slutar jag om sådär 20 min sen har jag inte min sista lektion förrän 13. Kanske sticker och tränar innan? Känner att jag måste.

--

Ah jag var duktig och tränade sen =D På sista lektionen sen höll vi våra avslutningstal. Ganska underhållande :) Kom hem, somnade i solen sen kom farmor och jag hjälpte henne att scanna in lite gamla bilder och skrev även ut lite. :) Nu sitter jag här, ensam hemma. Funderar på att gå ut en sväng. Kanske gå ner till Brunnsparken (?) och kolla på när lillan springer Kalvinknatet x) hehe få se. :)

Mycket text, ingen bild. Ska försöka lära mig att göra inlägg utan bilder, men det e tråkigt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0