Mobillös

Hallooj! Tänkte bara meddela att om ni har försökt nå mig på mobilen det senaste dygnet så hr ni inte lyckats. Hahahha.. Vet inte vad jag ska ta mig till. Som sagt i tidigare inlägg har jag ju ingen egen mobilladdare, utan brukar alltid låna min brors. Han var på lan och hade den med sig, och när han äntligen kom hem hade hans också gått sönder. Han hade råkat klippa av den. HAHA? Åhå. Den connectar inte heller när jag kopplar in den i datorn. Någon som har nått smart tips vad jag kan göra? Haha, äsch. Alfred bygger väl snart ihop något jag kan ladda den med :)

  
Var nere på stan en sväng innan. Inhandlade denna snygga jeansjackan! JC 599 :- !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0