Gbg, Malmö och nu Sthlm

Haha okej eftersom jag bloggar under tidspress kan jag bara berätta en rolig sak som hände idag. xD När vi gick förbi Centralen idag så var Telia där, med sin Melodifestivalengrej. Jag och Ida skulle möta Madde där så vi stod och väntade lite, då fick en av tjejerna (som redan hade känt igen mig i Malmö) syn på mig och började asgarva och vinka. Jag gjorde detsamma och ba "heej igen" hhaha fulaste. Så vi nya tävlingsforumlär. Typ om man gjorde ett korsord, svarade på en fråga och skrev en motivering så kunde man vinna en mobil. "jaa ni vet ju hur det går till" hahah ;P Ja alltså, jag tycker verkligen jag ska vinna den där mobilen nu. Vi satt i soffan och fyllde i svaren. Då fick Kitty från Andra Avenyn som jobbar där syn på mig och ba "nähh men skämar dú med mig eller?!?!?!??!" Så kom hon fram och kramade mig. Öh. Fastnade med pennan i hennes hår, bara släppte den så den hänge där. HAHA typ ba "oj" och tog bort den lite försiktigt. "Men vadå? Hur mycket pengar lägger du ner på att åka runt egentligen?" undrade hon. Asså... Ja, sen tog Ida över snacket. Haha asså de måste tycka jag e helt... besatt.

Förlåt, men har ingen bild förtillfället. Men det kommer ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0